بزرگ با تکنولوژی و آگهی های شرکت بطور نسبی صدمه ندیده با کاهش درآمد تبلیغ در Q1 اما Q2 چشم انداز تیره تر است

علائم در میدان تایمز که به لطف بهداشت و درمان کارگران دیده می شود در شهر نیویورک ایالات متحده در مارس 20, 2020.

Tayfun Coskun | Anadolu Agency | گتی ایماژ

کشت از شرکت های فن آوری است که به شدت متکی به درآمد تبلیغ سود گزارش شده در این هفته نشان از شیب افت در تبلیغات در ماه مارس نمی نیش تا آنجا که تحلیلگران انتظار می رود. سهام برخی از این شرکت ها از جمله گوگل و Facebook, گل رز, در این گزارش از درآمد تبلیغ ثبات در آوریل است.

اما این شرکت هشدار داد اثرات Covid-19 روز بازار تبلیغات معطل خواهد شد به سه ماهه دوم و فراتر از آن.

در اینجا چیزی است که Google, Twitter, Facebook, آمازون و دیگران می گویند در گزارش خود در این هفته و نگاه کنید که چگونه برخی از بزرگترین آگهی شرکت ها در حال فکر کردن در مورد سه ماهه دوم.

تاثیر فناوری بزرگ

تکنولوژی غول های Google و Facebook هر با اشاره به برقراری ثبات در مارس تبلیغات اما آمار و ارقام گفت: هر بزرگتر رکود صدمه دیده خواهد شد صنعت تبلیغات.

Facebook ارشد امور مالی دیو Wehner گفت: درآمد این شرکت تماس روز شنبه آن را دیدم اولیه شیب کاهش در درآمد تبلیغ در ماه مارس, اما نشانه هایی از بهبود در سه هفته اول آوریل به عنوان درآمد تبلیغ شده بود و تقریبا مسطح در مقایسه با مدت مشابه سال پیش. اما او گفت: این شرکت با احتیاط از گسترده تر انقباض در تبلیغات.

“ما طبعا محتاط داده است که بسیاری از اقتصاددانان پیش بینی تولید ناخالص داخلی جهانی انقباض در Q2 که اگر تاریخ یک راهنمای که نشان می دهد پتانسیل برای حتی بیشتر شدید تبلیغات صنعت انقباض” Wehner گفت.

گوگل پدر و مادر الفبای رئیس امور مالی اموزش Porat تکرار آن احساسات در آن درآمد تماس سه شنبه. او گفت: برای ارزیابی مداوم تاثیر مالی برای کسب و کار خود را از Covid-19 کلیدی سیگنال برای مانیتور است که عملکرد اقتصاد کلان است که به طور معمول ردیابی با تبلیغات صرف است.

“از امروز پیش بینی می کنیم که در سه ماهه دوم خواهد بود یک مشکل برای ما, تبلیغات, کسب و کار,” او گفت:. “همانطور که ما حرکت فراتر از بحران اقتصاد جهانی عادی این باید منعکس شده در تبلیغات ما درآمد اما می توان آن را نارس به نظر در زمان داده شده تمام متغیرها در اینجا.”

و در حالی که توییتر در سه ماهه اول سال 2020 درآمد پنج شنبه ضرب و شتم تخمین می زند با وجود انتظار می رود آمار به آن تبلیغات کسب و کار با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس سهام کاهش یافت و بیش از 6 درصد در درآمد تماس بگیرید. در تماس با مدیران ارائه چند نشانه هایی از بهبود و یا ثبات در سه ماهه جاری در آن تبلیغات کسب و کار. CFO ند سگال با اشاره به ضعف تبلیغات صرف در پایان ماه مارس را به عنوان یک سیگنال از آنچه توییتر تجربه شده است در این ماه.

در آمازون شرکت “دیگر” درآمد بودند و هنوز هم در حال رشد به شدت, اما این شرکت گفت: از آن شروع به دیدن تاثیر در ماه مارس با فشار رو به پایین در قیمت می باشد. این شرکت گفت: اثرات بودند “نه به عنوان قابل توجه به عنوان آنچه که دیگران در حال دیدن” در بخشی به دلیل “ادامه داد: ترافیک قوی ما به سایت.”

تحلیلگران بارکلیز گفت: در یک یادداشت تحقیقاتی شنبه آنها انتظار می رود برای دیدن آمازون “دیگر” بخش درآمد به کاستن سرعت در سه ماهه دوم — و نه به طور قابل توجهی از 44 درصد سال بیش از سال در Q1 به 20% در سال بیش از سال در Q2 — از آنجا که از صنعت گسترده تبلیغات headwinds.

در Comcast در, آگهی درآمد کاهش 2.2% در طول سه ماهه “بازتاب مخاطبان رتبه بندی کاهش می یابد و کاهش تبلیغ هزینه های ناشی از به تعویق افتادن رویدادهای ورزشی با توجه به COVID-19 تا حدی جبران بالاتر قیمت گذاری” این شرکت اعلام کرد. این شرکت گفت که انتظار دارد که تبلیغات به پایین “به طور قابل توجهی” در سه ماهه دوم.

تاثیر بر شرکت های تبلیغاتی

برای شرکت هایی که تکیه بر درآمد حاصل از تبلیغات یک موضوع مشترک پدید آمده در سه ماهه اول: رشد قوی در ژانویه و فوریه و سپس ناگهانی و تند انقباض در ماه مارس به ماندن در خانه و اقدامات نگه داشته و مردم خانه —و بسیاری از کسب و کار به سراسر جهان است.

این عقب نشینی ممکن است احساس در امواج. Omnicom گروه که شامل مشتریان عمده شرکت های مانند پپسی و AT&T گفت که انتظار دارد همه گیر به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار همه از مشتریان خود را حتی اگر آنها احساس اثرات حق دور.

Omnicom گفت: برخی از بخش احساس اثرات این بیماری همه گیر تر imminently و بیشتر به طور قابل توجهی بیش از دیگران پاسخ با عقب کشیدن تبلیغ صرف و یا به تعویق انداختن کمپین های. این بخش شامل سفر, مسکن, سرگرمی و غیر ضروری خرده فروشی و خودرو.

بخش های دیگر ثابت کرده اند بیشتر انعطاف پذیر در کوتاه مدت مانند بهداشت و درمان و دارو, تکنولوژی, ارتباطات از راه دور, خدمات مالی و مصرف کننده محصولات. اما Omnicom انتظار دارد تقاضا برای تبلیغات به constrict در سراسر هیئت مدیره به عنوان بازاریابان کاهش هزینه ها به دلیل عدم اطمینان اقتصادی.

Omnicom از همکار WPP بزرگترین شرکت برگزاری دیدم درآمد در سه ماهه اول سقوط 4.9% اما گفت که انتظار دارد تاثیر Covid-19 در کسب و کار خود را برای افزایش در کوتاه مدت. (مدیر اجرایی علامت گذاری به عنوان خوانده شده گفت: سه بار در آن روز شنبه کنفرانس که در سه ماهه دوم خواهد بود “سخت”).

Criteo فرانسوی, آگهی شرکت فن آوری است که به طور سنتی با تمرکز بر retargeting و کار کرده است برای تنوع بخشیدن بیشتر به تازگی نقاشی شده یک مقدار خاص تر و وخیم تصویر در کوتاه مدت. این شرکت گفت: از آن شروع به احساس تاثیر Covid-19 در اواسط ماه فوریه و با آن متفاوت عمودی شده اند نهفته متفاوت است. آن گفت: کسب و کار خود را مخلوط به طور سنتی حدود 70 درصد خرده فروشی 10% سفر 10% آگهی و 10 درصد باقی مانده ساخته شده از مناطق مانند خودکار و امور مالی و اداری.

این شرکت معتقد است که کسب و کار خود را در سه ماهه دوم کاهش خواهد یافت توسط 32-35% سال بیش از سال, و که آن را مترقی بازیابی از طریق نیمه دوم سال — با فرض وجود ندارد یکی دیگر از مهم موج ویروس.

Criteo مدیر عامل شرکت مگان Clarken گفت: صرف در سفر عمودی کاهش حدود 95 درصد نسبت به قبل از Covid سطح صرف در آگهی کاهش 40% یا بیشتر است که خرده فروشی را صرف کاهش در هسته خود حل شد در حدود 10٪.

“به دنبال به جلو در ما دیدن بازیابی کند برای خروج از بحران با بازگشت به قبل از Covid سطح تا پایان سال,” او گفت:.

این شرکت پیش بینی خرده فروشی به تدریج بهبود می یابند “در نزدیکی از نیمه دوم سال 2020” با کمک دولت اقدامات پشتیبانی می کند. او گفت: خرده فروشی خواهد شد “باقی می ماند و ضعیف” در ایالات متحده به سه ماهه چهارم. برای سفر این مدل یک “بسیار کندتر بهبود” و انتظار دارد که ماده تاثیر هنوز هم تا پایان سال است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *