صاحب بریتیش ایرویز در حال برنامه ریزی برای یک “معنی بازگشت” از پرواز از جولای – اما می گوید آن را نمی بیند و بهبود در ترافیک مسافری تا 2023.

خطوط هوایی بین المللی گروه (IAG) که همچنین دارای Aer Lingus و اسپانیایی حامل ایبریا در آن پایدار به روز رسانی سرمایه گذاران در آن جدول زمانی بیش از یک هفته پس از اخبار آسمان نازل شده بود آن را توطئه 12,000 زیان کار در کارشناسی مدیریت از سقوط در تقاضا از coronavirus بحران است.

این شرکت گفت: برنامه خود را به طور کامل بستگی محدودیت هنوز هم در محل طراحی شده برای محدود کردن گسترش COVID-19 و گفت: سرمایه گذاران است که از آن حمایت حرارت غربالگری در فرودگاه ها برای کمک به کسانی که در تلاش است.

This picture shows British Airways planes grounded at Heathrow's airport terminal 5, in west London, on March 16, 2020. - IAG, the owner of British Airways and Spanish carrier Iberia, said Monday it would slash the group's flight capacity by 75 percent during April and May owing to the coronavirus outbreak. "For April and May, the Group plans to reduce capacity by at least 75 percent compared to the same period in 2019," it said in a statement. (Photo by Adrian DENNIS / AFP) (Photo by ADRIAN DEN
بریتیش ایرویز در نظر افزونگی

اما هشدار داد که ظرفیت مسافر هنوز هم در حال اجرا در بیش از 50 درصد – حتی اگر خدمات قادر به رزومه کاری در ماه جولای در زمان سنتی تعطیلات تابستان اوج تقاضا برای پروازهای نیز به احتمال زیاد به شدت دندانه دار.

ظرفیت شد 94 درصد از اواخر ماه مارس این شرکت اعلام کرد و آن را قطع کرده و این گروه را هفتگی پایه هزینه بیش از نیمی از €200 متر (£175m) در آن زمان برای حفظ پول نقد.

IAG تا به حال گفت: در آغاز بحران است که آن را تا به حال قوی ترازنامه با €10bn (£8.7 میلیارد دلار) در دسترس است.

اسپانیایی آن شرکت های هواپیمایی دریافت وام های تجاری از دولت در مادرید.

بیشتر از کسب و کار

IAG نیز شنود گذاشته از بانک مرکزی وام طرح برای £300m در حمایت از BA.

چگونه شرکت های هواپیمایی در پاسخ به COVID چالش

این استدلال که قصد دارد برای 12,000 کاهش شغل در گل سرسبد انگلیسی حامل نشان دهنده این طرح که ترافیک مسافری نمی خواهد به حالت عادی بازگشت تا 2023.

در مجموع 68 هواپیما به دلیل برای تحویل در حال حاضر به احتمال زیاد به تعویق افتاده.

، نتایج جستجو در بیانیه ای که شامل قبلا فاش عامل زیان €535m, IAG با اشاره به “تاثیر مخربی” در صنعت به عنوان یک کل از COVID-19.

اسکای نیوز همچنین نشان داد در سه شنبه چگونه ویرجین آتلانتیک شد و برنامه ریزی برای کاهش بیش از 3000 شغل آن را به عنوان چهره یک نبرد برای زنده ماندن است که می تواند در عین حال دیدن این هواپیمایی از توافق یونان و وام از انگلستان مالیات دهندگان.

Michael O'Leary is Ryanair's chief executive
‘برانسون می تواند با قرار وثیقه خود را’

IAG همچنین نشان داد در روز پنج شنبه که ایبریا رئیس لوئیس Gallego خواهد موفق ویلی والش به عنوان رئیس اجرایی از 24 سپتامبر – دوم داشتن با تاخیر خود را برنامه ریزی بازنشستگی در میان هرج و مرج از coronavirus بیماری همه گیر.

آقای والش گفت: سرمایه گذاران: “ما در حال برنامه ریزی برای یک معنی بازگشت به سرویس در جولای سال 2020 در اولین بسته کاهش مستندات و محدودیت های مسافرتی در سراسر جهان است.

Willie Walsh led Aer Lingus, British Airways and later the expanded IAG parent firm
تصویر: ویلی والش led Aer Lingus بریتیش ایرویز و بعد از آن گسترش IAG پدر و مادر شرکت

“ما وفق دهند ما عامل روش برای اطمینان از مشتریان ما و مردم ما به درستی محافظت می شود در این محیط جدید.

“با این حال ما انتظار نداریم که تقاضای مسافر برای بازیابی به سطح 2019 قبل از 2023 در اولین.

“این به این معنی گروه گسترده بازسازی ضروری است به منظور دریافت از طریق بحران و حفظ سطح کافی از نقدینگی. ما قصد داریم برای بیرون آمدن از این بحران به عنوان یک قوی تر است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de