Facebook و Google logos

پیتر فولی/بلومبرگ | گتی ایماژ

Google و Facebook می تواند مجبور به پرداخت در استرالیا اخبار ناشران برای توزیع محتوای خود را در یک نقطه عطفی نظارتی حرکت از این کشور در رقابت های تنظیم کننده.

استرالیا رقابت و مصرف کننده کمیسیون وظیفه بود توسط دولت در اوایل سال جاری با توسعه اجباری کد برای این غول تکنولوژی به پرداخت هزینه برای استفاده از محتوای اخبار. در صورت تصویب پیش نویس کد اعلام شده توسط ACCC جمعه اجازه می دهد رسانه های استرالیا به پرداخت امن در یک ماده از ماه.

هدف آن است که در پرداختن به “حاد قدرت چانه زنی تعادل” بین گروه های خبری و Google و Facebook های ACCC گفت. بر اساس قوانین اگر ناشران و سیستم عامل های دیجیتال قادر به توافق یک معامله پس از سه ماه از رسمی مذاکرات “نهایی ارائه” فرآیند داوری خواهد بود ؟ آغاز شده است که نتایج در انتخاب “مناسب ترین” را در 45 روز کسب و کار.

“ما تغییرات قانونی طراحی شده برای ایجاد یک سطح میدان بازی و عادلانه-به” خزانه دار استرالیا جاش Frydenberg روز جمعه گفت. “ما می خواهیم قوانین در دنیای دیجیتال به منعکس کننده قوانین در جهان فیزیکی است. ما می خواهیم برای اطمینان از حفاظت از مصرف کننده افزایش یافته است, رقابت افزایش یافته است و البته ما تحویل پایدار محیط رسانه ای برای همه استرالیایی ها برای آینده است.”

این حرکت را می توانید ببینید استرالیا تبدیل شدن به اولین کشور به نیروی Google و Facebook به پرداخت برای محتوای اخبار. می آید پس از مذاکرات بین آنلاین سیستم عامل ACCC و شرکت های رسانه ای شکست خورده به نتیجه در توافق است. این پیش نویس را تحت یک ماه مشاوره قبل از بحث در مجلس است. اگر آن گذشت از آن است که انتظار می رود به مرور در زمان یک سال.

این هنوز روشن نیست که چقدر توسعه را تحت تاثیر Google و Facebook درآمد. گوگل شرکت مادر الفبا گزارش اول آن کاهش درآمد در تاریخ در آن درآمد سه ماهه دوم, گزارش, پنج شنبه, در حالی که Facebook نوشته شده در 11 درصد صعود در درآمد. این دو شرکت شده اند و تحت نظارتی ویژه از اواخر با مدیران اجرائی خود را ظاهر می شود در کنار کارفرمایان از آمازون و اپل در کنگره ضد تراست جلسه در روز چهارشنبه.

گوگل گفت که “عمیقا نا امید و نگران” توسط ACCC پیش نویس اجباری کد.

“کد تخفیف در حال حاضر مقدار قابل توجهی گوگل را فراهم می کند به اخبار ناشران در سراسر هیئت مدیره از جمله ارسال میلیاردها کلیک استرالیا اخبار ناشران به صورت رایگان هر سال به ارزش $218 میلیون دلار” مل سیلوا, مدیر عامل گوگل در استرالیا و نیوزیلند در بیانیه ای گفت: جمعه.

“آن را می فرستد یک مورد پیام به شرکت ها و سرمایه گذاران است که دولت استرالیا خواهد دخالت به جای اجازه دادن به بازار کار و تضعیف استرالیا جاه طلبی برای تبدیل شدن به پیشرو در اقتصاد دیجیتال تا سال 2030. این مجموعه تا یک منحرف بازدارنده به نوآوری در بخش رسانه و هیچ کاری نمی کند برای حل این چالش اساسی ایجاد یک مدل کسب و کار مناسب برای عصر دیجیتال است.”

ویلیام Easton, Facebook مدیریت مدیر استرالیا و نیوزیلند گفت: این شرکت در حال حاضر “بررسی پیشنهاد دولت برای درک تاثیر آن را بر صنعت خدمات و سرمایه گذاری ما در اخبار اکوسیستم در استرالیا است.”

ماه گذشته گوگل گفت: این امر پرداخت برخی از ناشران در استرالیا و آلمان و برزیل به طور مستقیم به مجوز محتوای خود را به عنوان بخشی از یک سرویس جدید انتظار می رود برای راه اندازی بعد از این سال. آن مشخص شده تغییر در رویه برای غول اینترنت است که برای سال پشت سرگذاشته مطالبات از سازمان های خبری به پرداخت برای توزیع کار خود را.

فرانسه در رقابت های تنظیم کننده حکومت در ماه آوریل که گوگل باید پرداخت انتشارات شرکت ها و, اخبار سازمان های, برای استفاده مجدد از محتوای آنها. چنین نظارتی فشار افزایش در زمانی که رسانه های خبری در حال دست و پنجه نرم کردن با یک کاهش شدید در هزینه های تبلیغاتی با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de