الفبای بورس افزایش می یابد در 13 درصد رشد درآمد

مدیر عامل گوگل Sundar Pichai

گتی ایماژ

الفبای سهام افزایش یافت تا آنجا که 4 درصد در گسترش تجارت روز سه شنبه پس از شرکت در گزارش درآمد سه ماهه اول سال که در طی آن coronavirus گسترش در سطح جهان است.

در اینجا این است که چگونه این شرکت انجام:

  • درآمد: $9.87 هر سهم تعدیل
  • درآمد: $میلیارد 41.16
  • ابر درآمد: $2.78 میلیارد
  • یوتیوب, advertising revenue: $4.04 میلیارد دلار
  • کسب ترافیک هزینه: $میلیارد 7.45

الفبای درآمد نرخ رشد کاهش به 13 درصد در سه ماهه از 17 درصد یکی از سه ماهه قبل از آن با توجه به یک بیانیه است. تبلیغات هنوز هم باعث می شود تا اکثریت قریب به اتفاق الفبا کل درآمد در 82%.

تحلیلگران بررسی Refinitiv انتظار داشتند $10.33 در تعدیل سود هر سهم در $40.29 میلیارد دلار در سال درآمد. تحلیلگران در نظرسنجی توسط FactSet انتظار داشتند $7.51 میلیارد دلار در کسب ترافیک هزینه ها در سه ماهه. اما در مقایسه با الفبای نتایج واقعی با برآورد نیست ساده با توجه به دشواری پیش بینی تاثیر coronavirus.

“عملکرد قوی بود در طول دو ماه اول از سه ماهه اما پس از آن در ماه مارس ما تجربه یک کاهش قابل توجهی در درآمد آگهی” گفت: الفبای رئیس امور مالی اموزش Porat. “ما در حال جوش تمرکز ما بر اجرای موثر تر در حالی که در ادامه به سرمایه گذاری در دراز مدت ما فرصت است.”

گوگل “سایر درآمد” که شامل سخت افزار مانند آن صفحه گوشی و ابر محصولات در آمد در $4.44 میلیارد دلار در مقایسه با $3.62 میلیارد دلار در سه ماهه مشابه سال پیش.

درآمد حاصل از “شرط” که شامل حروف الفبا را در ماشین خود رانندگی کسب و کار Waymo و همچنین علوم زندگی شرکت همانا در آمد و در در در 135 میلیون دلار در مقایسه با $170 میلیون در سه ماهه مشابه سال قبل است.

گوگل کل تبلیغات درآمد افزایش به $33.76 میلیارد از $30.59 میلیارد سال قبل.

سفر شرکت های مانند Expedia گروه و رزرو منابع به طور معمول صرف به شدت در گوگل, تبلیغات, پس بنابراین بسیاری از مسافران جستجو برای سفرهای با عباراتی مانند “پرواز به لندن” یا “هتل در سان فرانسیسکو.” اما Expedia گفت: به تازگی آن را به طور معمول صرف 5 میلیارد دلار در تبلیغات, اما آن را احتمالا “نمی خواهد صرف 1 میلیارد دلار” در این سال است. به طور مشابه, رزرو می تواند بریده بریده گوگل هزینه تبلیغات در گوگل از حدود 4 میلیارد دلار در سال 2019 به 1 میلیارد دلار به 2 میلیارد دلار در این سال, علامت Mahaney یک تحلیلگر در بازارهای سرمایه RBC پیش بینی.

پیش از این گزارش تحلیلگران انتظار داشتند الفبا در سه ماهه دوم به بدترین نهفته به عنوان تبلیغ شروع به عقب کشیدن نسبت به پایان سه ماهه اول.

این شرکت شروع به قرار دادن برخی از اقدامات کاهش هزینه در محل. هفته گذشته CNBC گزارش داد که این شرکت برش بودجه بازاریابی به میزان نیم در حالی که قرار دادن یخ در نقاط مختلف در سراسر شرکت. همچنین گفت که کارکنان آن خواهد بود به عقب برگشت سرمایه گذاری از مراکز داده ها و منابع آموزشی برای کارگران است. در مقابل این شرکت را یافته است که بزرگترین راننده R&D هزینه های رشد 4,903 کارمندان در سه ماهه چهارم افزایش 20% از سال قبل.

این اخبار. بررسی برای به روز رسانی.

سازمان دیده بان در حال حاضر: Google برش آن بودجه بازاریابی

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>