حدود 30 درصد از تناسب اندام-انتقالها رها — غیر انتفاعی بازیافت سلامت می یابد و آنها را خانه دوم

تیم عضو از بازیافت سلامت

بازیافت سلامت

برای بسیاری از ما ابزارهای پوشیدنی است که پیگیری مراحل ضربان قلب و سلامت دیگر معیارهای یک آیتم تازگی به بازی در اطراف برای چند هفته. پس از آن که آنها را تا پایان در یک کشو برای جمع آوری گرد و غبار.

لیزا Gualtieri, استادیار در دانشکده پزشکی تافتز است به درخواست مصرف کنندگان را به او ارسال ناخواسته خود Fitbits اپل ساعت و سلامت-ردیابی اسباب بازی. او برنامه ای به نام Recycle سلامت جمع آوری تناسب اندام انتقالها refurbishes آنها و سهام آنها با محروم جمعیت.

بازیافت سلامت که در عمل از داخلی مدرسه در حال حاضر جمع آوری بیش از 5000 انتقالها و ارسال آنها به سازمان های غیر انتفاعی از آن رو شروع آن در سال 2015. آن را فراهم کرده است wearables به بی خانمان جمعیت جانبازان ارشد خانه با ناتوانی هوشی بزرگسالان و دیگران کم درآمد جوامع است.

Gualtieri فکر کردم که او در حال آماده سازی یک سخنرانی برای دانش آموزان و دیدم تکان دهنده آمار: نظرسنجی از شرکت تحقیقاتی گارتنر نشان می دهد که حدود 30 درصد از ساعتهای هوشمند و تناسب اندام انتقالها رها شده هستند. Gualtieri فکر کردم آن را بسیار بی فایده است که این دستگاه ها اغلب در محل های دفن زباله. او نیز در نظر گرفته است که شاید آنها نیست استفاده می شود در راه راست.

“هنگامی که فرد معمولی پیاده روی به بهترین خرید و Fitbit در هوی و هوس است که یک تجربه کاملا متفاوت از داشتن حمایت از سلامت مربیان و یا دیگران در جامعه است که می تواند کمک به پایدار تغییر رفتار” او گفت:.

که به ویژه نشان می دهد Gualtieri برای سالمندان که ممکن است نیاز به حمایت و از بین بردن بسته بندی و تنظیمات دستگاه و یا برای کسانی که نمی خواهد بود قادر به پرداخت هزینه یک, خود اما با انگیزه به اهداف تعیین شده برای خود را با تشویق از جوامع خود.

‘سلامت یک کالای لوکس’

پس از Gualtieri تا به حال این ایده برای بازیافت سلامت او قرار دادن یک تماس در رسانه های اجتماعی برای افراد در شبکه خود را به ارسال خود را انتقالها. و او به خارج از شرکت مانند Fitbit که به تازگی به دست آورد توسط گوگل به درخواست آنها برای به اشتراک گذاشتن مدل های قدیمی تر نمی تواند آنها را به فروش برساند. Gualtieri گفت: Fitbit فسیلی و Withings باید تمام ارسال دستگاه, اما, اپل, است اهدا کرد. او دریافت کرده است اپل از افراد ،

اما انتقالها آمده اند در برخی از بعید منابع در طول سال به عنوان کلمه گسترش یافته است. پارک دائما در حال جمع آوری اسباب بازی است که اصلی پوشنده نیست دوباره به ادعا. در بسیاری از موارد آنها سقوط کردن مردم مچ دست را در حالی که سوار بر چرخ و فلک. بازیافت بهداشت همچنین دریافت کمک های مالی از محبوب گردشگری مانند مجسمه آزادی.

منابع انسانی در بخش شرکت نیز ارسال در دستگاه های است که در حال استفاده توسط کارکنان در برنامه های سلامتی.

این نوع از برنامه است که با هدف تقویت سلامت جمعیت و درایو کردن بهداشت و درمان هزینه های به طور فزاینده ای محبوب با خود بیمه کارفرمایان. اما نه در همه آنها موفق بوده است و مطالعات اخیر در حال پیدا کردن که آنها همیشه به دست آوردن کشش با کارگران در بلند مدت. بسیاری از کارکنان به اشتراک گذاشته اند که آنها احساس تحت فشار برای تغییر رفتار خود را توسط کارفرمایان خود ایجاد اضطراب است.

Gualtieri چند نظریه در مورد اینکه چرا برخی از افراد با انگیزه هستند و دیگران نیستند. در نظر او کلید ساخت بازیافت سلامت برنامه موفق نیست به سادگی به انتقالها و دست آنها را به افرادی که نمی توانیم آنها را. که ممکن است در نتیجه همان رفتار بیش از همه دوباره: مردم شیفته شدن با دستگاه برای چند هفته و سپس رها کردن آنها را.

به جای بازیافت سلامت جعل روابط با سازمان های که در خدمت کم درآمد و آسیب پذیر جمعیت. هدف این است که برای ادغام این فن آوری را به برنامه های موجود که در حال حاضر مشغول به کار و ارائه دستگاه های اختیاری اساس.

ساخت یک Fitbit ‘کمتر یکبار مصرف’

در HomeFront نیوجرسی بی خانمان ها سرپناه برای خانواده های پیام رسانی است که عمدا متفاوت تر از بسیاری از برنامه های سلامتی شرکت.

HomeFront را Liza پک گفت: تیم یاد شده برای جلوگیری از فشار جمعیت خود را برای دریافت مناسب. آنها به شما اجازه خانواده ها می دانند که این انتقالها در دسترس هستند زمانی که آنها آماده برای آنها را. وجود دارد همچنین تناسب اندام و برنامه های هنر درمانی برای خانواده ها است.

“ما را تشویق اهداف مدیریت,” او گفت:.

انتقالها تجربه و آنها ممکن است نه برای همه کار. اما پک گفته شده است “جادویی” تا کنون در موارد که در آن آنها موثر بوده است. اغلب آن را به عنوان ساده به عنوان ارائه برخی از انگیزه برای مردم به راه رفتن کمی بیشتر هر روز.

او گفت: حدود 100 نفر تا کنون استفاده کرده اند انتقالها از جمله کودکان و نوجوانان.

“ما می دانیم که سلامت است که اغلب یک کالای لوکس” گفت: پک که با این نسخهها کار به عنوان یک خدمات پشتیبانی رابط. “مردم با موانع کمتری در زندگی باید بیشتر ابزار”است.

دیگر کارشناسان بهداشت عمومی دیدن بسیاری از ارزش ها در برنامه هایی مانند بازیافت بهداشت و درمان, اما آنها همچنین بر این باورند که پوشیدنی سازندگان نیاز به کار بیشتر برای دستگاه های خود را کمتر یکبار مصرف.

آندره Ostrovsky سابق افسر ارشد پزشکی ایالات متحده مدیکید برنامه اشاره می کند که Fitbits نمی توانید مردم را “کمتر گرسنه یا سرد” پس محدود به سودمندی خود را برای جمعیت نیاز دارند. اما او می کند ببینید که چگونه برنامه هایی مانند بازیافت سلامت به خوبی نیت و می تواند مفید باشد برای برخی از.

در نهایت او را تشویق شرکت ها به استفاده از خود را “کارآفرینی smarts” برای شناسایی چگونه برای ایجاد ارزش بیشتر برای مصرف کنندگان به خصوص به عنوان آنها همچنان به همکاری با برنامه های بهداشتی و سیستم های بهداشتی. اپل یک معامله با Aetna که شامل یارانه اپل ساعت و Fitbit کار با ده ها تن از کارفرمایان و برنامه های بهداشتی.

که این دستگاه را می توان برای همه رایگان و استفاده می شود برای کمک به آنها را فعال ماندن در “مالی پایدار,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>