542 کردم COVID-19 در طول یک کشتی کروز قرنطینه. چگونه این اتفاق می افتد ؟

14-روز قرنطینه در الماس شاهزاده بود و به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس از بدتر شدن.

اما به عنوان مسافر و خدمه در حال در نهایت اجازه پیاده کشتی کروز – به عنوان یک “شناور زندان” توسط برخی از – به سوالات خواسته شده در مورد آنچه رفت را اشتباه در هیئت مدیره.

حداقل 542 موارد COVID-19 بیماری ناشی از coronavirus تایید شده اند در میان 3,711 در انزوا نگه داشته.

A passenger stands on a balcony aboard the Diamond Princess. File pic
تصویر: یک مسافر ایستاده در بالکن روی الماس شاهزاده خانم

این بزرگترین خوشه ای از موارد خارج از چین, ساخت الماس شاهزاده تنها جایی که مقامات بهداشتی دیده می شود COVID-19 گسترش به راحتی در میان مردم است.

اگر چه دولت ژاپن بارها در دفاع از اثربخشی قرنطینه کشتی به نظر می رسید به عنوان یک انکوباتور برای ویروس.

نگرانی وجود دارد که برخی از پروتکل های در هیئت مدیره شده اند ممکن است بیش از حد سهل انگار با سه زن ژاپنی سلامت کارگران درگیر در قرنطینه چک سقوط بیمار خود را.

دکتر ناتالی MacDermott یک شیوع متخصص در کالج کینگ لندن گفت: “بدیهی است که قرنطینه مشغول به کار نشده و این کشتی در حال حاضر تبدیل به یک منبع عفونت است.”

بیشتر از جهان

دانشمندان معتقدند که این بیماری عمدتا با قطرات زمانی که مردم سرفه یا عطسه, اما,,,, Dr MacDermott می گوید: “وجود دارد نیز می تواند یکی دیگر از حالت انتقال”.

More than 70 Britons currently remain in quarantine aboard the Diamond Princess cruise ship in Japan
تصویر: الماس شاهزاده خانم است در سایت از مهمترین COVID-19 عفونت های خارج از چین

آنچه تصفیه هوا در هیئت مدیره کشتی است چگونه کابین متصل هستند و چگونه ضایعات دفع شد می تواند کمک به توضیح دهید که چه اتفاقی افتاده است.

“هیچ دلیلی وجود این [قرنطینه] باید کار کرد اگر آن را به حال شده است به درستی انجام می شود” دکتر MacDermott اضافه شده است.

برای دو هفته مسافران گفته شد به ماندن در کابین خود و اجتناب از تماس با دیگران است. کسانی که بدون پنجره بودند مجاز به راه رفتن بر روی عرشه برای یک ساعت در هر روز ارائه آنها عینک ماسک صورت نگه داشته و فاصله خود را.

Dr Paul Hunter یک استاد پزشکی در دانشگاه شرق آنجلیا پیشنهاد کرد که این جداسازی نشده اند ممکن است به عنوان گسترده ای به عنوان در ابتدا فکر می کردم.

“آن را دشوار برای به اجرا درآوردن یک قرنطینه در یک کشتی محیط زیست و من کاملا مطمئن شوید که وجود دارد برخی از مسافران که فکر می کنم آنها در حال رفتن به اجازه دهید هر کسی به آنها بگویید آنچه را که آنها می توانید و نمی تواند انجام دهد” او توضیح داد.

Coronavirus: How worried should we be?
Coronavirus: چگونه نگران ما باشد ؟

Dr شکارچی اذعان کرد که quarantining 3,700 مردم در یک فضای محدود است لجستیکی به چالش کشیدن به حداقل می گویند – و اضافه کرد که روش های کنترل عفونت ممکن است موثر تر اگر انزوا قرار گرفته بود در زمین.

کسانی که در هیئت مدیره از جمله بیش از 70 بریتیش مسافران و خدمه خواهد شد مشتاق به خانه و بازگشت به زندگی عادی خود – اما آنها ممکن است از جنگل است.

وزارت امور خارجه بریتانیا را در حال حاضر تایید کرد که تحت تاثیر انگلیسی ها را تکمیل کنید یکی دیگر از 14 روز از انزوا زمانی که آنها بازگشت به انگلستان و مشابه اقدامات اتخاذ شده توسط کشورهای دیگر بیش از حد.

American cruise ship passengers have been evacuated
تصویر: آمریکا کشتی کروز مسافران شده اند تخلیه – اما چهره یکی دیگر از 14 روز از قرنطینه

Dr شکارچی اضافه شده: “با توجه به این ویروس همچنان ادامه دارد به گسترش ما به فرض هر کس خروج از کشتی است که به طور بالقوه آلوده و در نتیجه آنها را از طریق یکی دیگر از دو هفته دوره قرنطینه. نه به انجام این کار خواهد بود بی پروا.”

دیگر دانشمندان گفت: مسافران باید از حذف کشتی از ابتدا.

پروفسور آرتور کاپلان که دارای تخصص در اخلاق زیستی در دانشگاه نیویورک دانشکده پزشکی گفت: “قایق های بدنام هستند مکان برای رشد ویروس ها. آن را تنها از نظر اخلاقی قابل توجیه برای نگه داشتن مردم در قایق اگر هیچ گزینه دیگری وجود دارد.”

Quarantine officials on the Diamond Princess Pic: David Abel
تصویر: سه ژاپنی سلامت کارگران درگیر در قرنطینه چک بیمار خود را. عکس: دیوید آبل

ژاپنی, مقامات بهداشتی در حفظ آن اقدامات احتیاطی گرفته شده در کشتی بودند کافی و ابراز امیدواری کرد که همه در هیئت مدیره را به خانه هموار و به سرعت.

آسمان, اخبار, است تماس, Princess Cruises, اپراتور از الماس شاهزاده خانم برای یک نظر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>