5 نمودار نشان می دهد که چگونه coronavirus فرستاده است صنعت سفر وضعیتی وخیم

اطلاعات هیئت مدیره نمایش لغو پروازها در خروج از سالن در فرودگاه بین المللی کانسای در تاریخ 10 مارس سال 2020 در اوزاکا, ژاپن.

Tomohiro Ohsumi | گتی ایماژ

از بهار می شکند به تعطیلات تابستانی coronavirus همه گیر است مختل شود برنامه سفر در سطح جهانی به عنوان مستند اقدامات نگه داشتن بسیاری از جمعیت جهان را در برخی از فصل اوج سفر.

برای محدود کردن گسترش Covid-19 بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان تحمیل کرده اند اقدامات است که محدود کردن و یا جلوگیری از مردم از ورود مربوطه خود را در مرزهای با توجه به گزارش منتشر شده در هفته گذشته توسط سازمان ملل متحد سازمان جهانی گردشگری.

“پیش از این هرگز در تاریخ به مسافرت های بین المللی محدود شده است ، در چنین شیوه ای افراطی” این گزارش توسط UNWTO به عنوان خوانده شده.

از تعلیق پرواز به مرز تعطیلی عظیم خاموش است هزینه کشورها میلیاردها گردشگری دلار, شرکت های هواپیمایی در حال اجرا از پول و میلیون ها نفر از مردم شغل خود را از دست عطف صنعت گردشگری به یکی از بزرگترین تلفات از شیوع کروناویروس.

در اینجا پنج نمودار نشان می دهد که این بیماری همه گیر و تاثیر آن بر صنعت مسافرت.

اقدامات است که محدود کردن سفر

محدودیت های مسافرتی در سراسر جهان شد دقیق تر به عنوان بیشتر موارد Covid-19 گزارش شده با توجه به گزارش UNWTO.

وجود دارد چهار دسته گسترده ای از محدودیت با توجه به گزارش. از مجموع 217 مقصد

  • 97 مقصد (یا 45%) اجرا کل و یا جزئی مرز تعطیلی;
  • 65 کشور و منطقه (یا 30%) به حالت تعلیق پروازهای کاملا یا تا حدی;
  • 39 مکان (یا 18%) به اجرا گذاشته مرز تعطیلی با هدف یک گروه خاص از مقصد;
  • 16 کشور و منطقه و یا 7 ٪ باقی مانده به اجرا گذاشته شد و اقدامات دیگر مانند نیاز به بازدید کننده به قرنطینه.

UNWTO گفت که از 20 آوریل در هیچ یک از کسانی که مقصد را برداشته هر گونه اقدامات به ممنوعیت محدود کردن و یا جلوگیری از بازدید کنندگان — و در برخی موارد ساکنان از ورود به مرزهای خود را.

کاهش پروازهای تجاری

یک اثر از کسانی که محدودیت در سفر است که کاهش در تعداد پروازهای تجاری.

متوسط تعداد پروازهای تجاری در هر روز کاهش یافت و از بیش از 100 ، 000 در ماه ژانویه و فوریه در این سال به حدود 78,500 در ماه مارس و 29,400 در ماه آوریل با توجه به داده های Flightradar24 یک وب سایت است که آهنگ های پرواز در سطح جهان است.

چنین کاهش باعث شده است تا شرکت های هواپیمایی به زمین بخش بزرگی از ناوگان خود را در نتیجه بسیاری از در حال اجرا به مشکلات مالی.

برخی دولت ها باید پا به ارائه یک راه نجات برای کسانی که در حال مبارزه. آنها عبارتند از:

پیش بینی ضرر در درآمد شرکت هواپیمایی

هنوز مسافر درآمد برای شرکت های هواپیمایی برآورد شده است به شیرجه رفتن دلار 314 میلیارد دلار در سال 2020 — یا 55% افت از سال 2019 سطح با توجه به بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن.

صنعت حمل و نقل هوایی می تواند سال ها طول بکشد تا به طور کامل بهبود می یابند گفت: Brendan Sobie, یک تحلیلگر مستقل در شرکت مشاوره Sobie حمل و نقل هوایی.

“بهبود است رفتن به بسیار آهسته آن را برای رفتن به یک راه طولانی به خصوص برای مسافرت های بین المللی گفت:” CNBC “سرمایه اتصال” در ماه گذشته.

“خواهیم دید برخی از داخلی بهبود این سال, اما بین المللی بازیابی در حال رفتن به چند سال و می تواند چند ماه به شروع است.”

اشغال هتل قطره

علاوه بر شرکت های هواپیمایی و هتل ها و نیز آمار کاهش در سفر.

نرخ هتل ها کاهش یافت و در تمام مناطق در ماه مارس با توجه به داده ها توسط STR, تجزیه و تحلیل ترافیک شرکت است که آهنگ های این بخش مهمان نوازی.

میلیون ها شغل از دست رفته

صنعت گردشگری منجر حدود 10.3 درصد از جهانی تولید ناخالص داخلی و تولید تقریبا یکی از هر چهار نفر در جهان شغل جدید در طول پنج سال گذشته با توجه به جهانی سفر و گردشگری شورای اسلامی که نشان دهنده شرکت های خصوصی در این صنعت است.

اما ناگهانی توقف در سفر جهانی با توجه به همه گیر می تواند بیش از 100 میلیون شغل در سال جاری با توجه به تجزیه و تحلیل توسط WTTC.

که کمک می کند به حدود 2.7 تریلیون دلار کاهش سفر و گردشگری در تولید ناخالص داخلی در سال 2020 این تجزیه و تحلیل نشان داد.

“این سرسام آور است و عمیقا نگران کننده تغییر در یک زمان کوتاه” گلوریا Guevara, شورای رئیس جمهور و رئیس اجرایی گفت: در مارس بیانیه. “کل چرخه گردشگری در حال نابودی با این بیماری همه گیر.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>