5 باید ابزارهای بازاریابی در سال 2016

[ad_1]

موفقیت در گرداندن مراکز فساد بازار هدف از طریق بازاریابی اینترنتی تنها می رود که کسب و کار است که بهترین در دستکاری اولیه ورودی کانال های بازاریابی به حداکثر دید و آگهی. به عنوان بازاریابان امروز ما خوش شانس برای داشتن های بی شماری و حداقل هزینه ابزار به تمام بینش در مورد مشتریان رقبا و بازار است. این ابزار آنلاین را قادر به برقراری ارتباط با خودکار مربوطه در زمان واقعی ارتباط گنجانیده شده در سراسر دیجیتال و سنتی ابزار بازاریابی.

اتمام این 5 باید ابزارهای بازاریابی و ببینید که چگونه آنها را افزایش بهره وری خود را.

1. BuzzSumo:

ایجاد محتوا و بازاریابی آن را بدون هر گونه بینش و اعتبار است درست مثل نوشتن در تاریکی. هدف قرار دادن کلید بر روی صفحه کلید خود را تنها شایسته در صورتی که محتوا می تواند ارتباط شما با مخاطبان هدف خود را و خوش آمدید به بازدید کننده های جدید. BuzzSumo بزرگ بازاریابی ابزار است که جستجو کلمه کلیدی مناسب در پیشبرد طوری که شما می توانید تجزیه و تحلیل آنچه نوع محتوا بهتر انجام می دهد و به شما الهام بخش به قللک در آن موفقیت است. این کمک می کند تا برای ایجاد کاربر پسند محتوا است که می رسد به مخاطبان هدف خود را و توسعه یک رابطه را برای به اشتراک گذاشتن محتوا است.

2. Zemanta:

دانستن اهمیت محتوا برای بازاریابی هدف Zemanta با هدف تمرکز بر روی این ایده است که تمام محتوای سزاوار مخاطب است. این روند در جریان تبلیغات در, تبلیغات متنی, و حمایت محتوای سرعت برای نشان دادن توصیه ها و ابزار کمک به هدف قرار دادن بازار و دریافت بیشتر از محتوای کمپین بازاریابی و هزینه های. ایجاد شگفت انگیز و قانع کننده محتوای طرح بازاریابی تنها کمک می کند تا به رها کردن توپ و اجازه دهید نتیجه محو شد اما به جای بهینه سازی عملکرد می توان محتاطانه. Zemanta کمک بازاریابان به خوبی اجرا و به دنبال از طریق در کمپین های آنلاین.

3. بوم

در دنیای کسب و کار امروز محتوای بصری در نظر گرفته شده است به عنوان اوج سیاست به تعامل با مخاطبان خود را. Infographics و دیگر بصری جذاب تصاویر ایجاد بهتر وزوز امروز. شما لازم نیست به یک متخصص طراح گرافیک; شما به سادگی می توانید بازی با بوم. به سادگی جذاب و جذاب اجتماعی-رسانه ها تصاویر و بزرگ به دنبال infographics در حال ایجاد شود ارائه قالب های است که بسیار آسان برای استفاده است. بوم به راحتی می توانید خود را افزایش بهره وری و درآمد بالقوه به عنوان شما به سادگی کشیدن و رها کردن تصاویر پس زمینه و شکل کنار هم قرار دادن حرفه ای به دنبال طرح بندی. محتوای با کیفیت می تواند بسیار شایسته با jazzing آن با چند گرافیکی و فانتزی عناوین.

4. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

شما ممکن است انجام داده اند و تلاش های مختلف برای افزایش عود مشتریان یا بازدید کنندگان آنلاین. خود را بزرگ چاقو اما هنوز هم شما نمی تواند به طور کامل موفق اگر شما نمی نگه داشتن ذهن ما رایگان به پیروزی و هدف نهایی خود را که actualizes متنوع روش ها و اثرات آنها بر کسب و کار شما. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل یک وسیله اساسی ایجاد شده توسط فن آوری های غول پیکر, گوگل, ابزار باعث می شود آن را ساده برای گرفتن بینش در مورد مشتریان اقدامات اثر حضور رسانه های اجتماعی و آمار و ارقام تغییر نرخ. در حال حاضر تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل توسعه داده است به نقطه ای که می توان کشف, اصلاح, گزارش, از جمله, جمعیت, sexسن و فعالیت های کاربران. شرکت ها شده است کمک زیادی به اجرای تکنیک های متمایز عنوان پیش شرط خود را.

5. Zapier

شما بدیهی است که تا به حال تعداد زیادی از ذهن دمیدن ابزار بازاریابی اما تلاش تمام کسانی که ابزار در نهایت کار منفی. لیست خود را از بسیاری از ابزار نیاز به چیزی است که موجب صرفه جویی در زمان و افزایش بهره وری خود را. در آن صورت رد کردن می تواند بهترین راه برای اتصال به تمام وب سایت خود را برنامه های شما را دوست دارم به استفاده از آن را به عنوان بیش از حد برطرف اتوماسیون فرایند بدون پیگیری. بله آن کمی توهین آمیز به می گویند که رد کردن زمان زیادی طول می کشد به راه اندازی در پایان مقابل اما هنگامی که آن را انجام داده است; شما می توانید لذت بردن از پیشرفت و نسخه های بهتر از آنها است.

اینها برخی از بهترین و ضروری بازاریابی ابزار است که کمک به افزایش بهره وری خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *