آموزش تخصصی سئو تجربه ی کاربر
طراحی تجربه کاربر (UX) فرایندی است که تیم طراحی برای توسعه مواردی که تجربه های مثبتی را برای کاربران ایجاد می کند ، استفاده می کند.

این شامل طراحی یک فرایند کامل برای ادغام تمام جنبه های طراحی ، قابلیت استفاده ، عملکرد و مارک تجاری است.

دوره های آموزشی
مقدمه ای بر یادگیری طراحی UX

Springboard ترکیبی از دوره ها ، فیلم ها و منابع طراحی UX را از سراسر وب ارائه آموزش عملی سئو می دهد که به گونه ای سازمان یافته است که حتی یک مبتدی نیز می تواند به راحتی آن را دنبال کند.

طراحی تجربه کاربری (UX): عوامل انسانی و فرهنگ در طراحی

این دوره edX نحوه ایجاد طرح های استثنایی تجربه کاربر را توضیح می دهد.

راهنماها
Google برای بهینه سازی UX برای شش طاقچه زیر مجموعه ای دوره آموزش سئو از کتاب های راهنما (راهنماهایی) ایجاد کرده است:

دارایی، مالیه، سرمایه گذاری
جنرال سرب
سایت های خبری و محتوایی
مشاور املاک
خرده فروشی
مسافرت رفتن
بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا بر ایجاد و توزیع محتوای مفید ، مرتبط و با کیفیت بالا با هدف جذب و حفظ مخاطبان هدف قرار دارد.

در نهایت ، هدف این است که مخاطبان خود را متقاعد کنید که اقدام سودآوری انجام دهند.

دوره های آموزشی
استراتژی بازاریابی محتوا

Coursera یک دوره عالی دیگر را ارائه می دهد ، مشارکت وبسیما بین Copyblogger و UC Davis.

در این دوره ، شما تاکتیک های کلیدی آموزش کامل سئو را پیدا خواهید کرد که بازاریابان محتوا برای جذب و حفظ مشتری استفاده می کنند.

به طور خاص ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد کنید ، اثربخشی کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید و یاد بگیرید چگونه یک نسخه جذاب بنویسید.

گواهینامه بازاریابی محتوای HubSpot

این گواهینامه رایگان نحوه ایجاد چارچوبی برای تولید محتوا به طور منظم ، نحوه استفاده مجدد از محتوا و چگونگی تبدیل شدن به یک بازاریاب استراتژیک محتوای را توضیح می دهد.

راهنماها
راهنمای نهایی استراتژی بازاریابی محتوا در سال 2020

این راهنمای SEMrush چهار عنصر آموزش خصوصی سئو اصلی یک برنامه موفقیت آمیز بازاریابی محتوا را توضیح می دهد: مورد تجاری ، ارزش پیشنهادی ، موقعیت یابی و برنامه استراتژیک. بعد ، آنها نحوه اجرای هر یک را شرح می دهند.

آنچه در بازاریابی محتوا مثر است

این یک کتاب الکترونیکی رایگان Search Engine Journal است ، این توضیح می دهد که بازاریابی محتوا چیست ، چرا به آن نیاز دارید ، چگونه تکامل یافته و باید بر چه اهدافی متمرکز شوید.

به عنوان یک پاداش ، شما ابزارهایی برای تسهیل کار خود و همچنین مطالعات موردی که تأثیر یک کمپین به درستی آموزش سئو اجرا شده را نشان می دهد ، پیدا خواهید کرد.

لینک سازی
تا زمانی که پیوندها عامل مهمی در رتبه بندی جستجو باقی بمانند ، ایجاد پیوند باید بخشی نیو سئو منظم از تلاش های بازاریابی دیجیتال شما باشد.

پیوندهایی که به طور قانونی کسب شده و مرتبط هستند شماره گیری را جابجا می کنند.

با وجود گسترش پست های مهمان پولی تدریس خصوصی سئو و سایر طرح های پیوند ، اکنون باید از وسوسه تقلب جلوگیری کنید ، مگر اینکه بعداً با جریمه Google آماده پرداخت هزینه آن باشید .