درباره پیستون خودرو تبریز – پیستون خودرو تبریز

کمپرسور رینگ ها می توانند در درون شیار پیستون یا این که در داخل شیار سیلندر یا اصطلاحا گلو کارگزاری شوند. پیستون رینگ تفلون و رایدر رینگ های تفلون به جهت کاربرد های خشک و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته می شوند. تفلون کشور‌ایران اصلی به کارگیری طیف وسیعی از پلیمرهای استاندارد و مواد ویژه، و تجربه در حوزه تولید کمپرسور رینگ ها؛ بهترین آببندی را همپا مهم سایش کاهش و ارتفاع عمر بخش اعظم به شما ارائه می کند. تفلون جمهوری اسلامی ایران این پیستون حلقه ها و رایدر حلقه ها را به جهت طیف وسیعی از صنایع طراحی و ساخت می نماید. سیستم هوارسانی نهتنها سیلندرها را اهمیت هوا پر میکند، بلکه گازهای خروجی را نیز بهطور دقیق و کنترلشده به بیرون میفرستد. تا به صورت فرآورده گزینه نیاز تبدیل شود. زیبایی چرخه دو زمان این هست که نسبت به جور مشابه چهارزمانه انرژی تولیدی بیشتری دارد، چون دو برابر بیشتر احتراق انجام میدهد (بهجای این‌که در هر چرخه یکبار عمل انجام دهد، حساس هر بار رفتوبرگشت یک پروسه فعالیت انجام میشود) براین اساس کار انجامشده در همین طرح عمده است.پیشرانههای پیستون متقابل مدام وجود داشتهاند و از حدود سال ۱۹۰۰ در کشتیها، تانکها و لوکوموتیوهای راهآهن آیتم استفاده قرار میگیرند. وجود یک سوراخ در بدنه کمپرسور رینگ سبب ساز می شود تا ما به راحتی بتوانیم آنرا در داخل شیار پیستون نصب و شیوه اندازی بکنیم و به همین خاطر میباشد که معمولا دو عدد کمپرسور رینگ را در باطن پیستون کارگزاشتن می نمایند تا ترک ها به شکل متقاطع در جهت مغایر یکدیگر قرار بگیرند و آببندی تام صورت گردد. یک پیستون ساده حیاتی مسافت 0.1 میلی متر (0.004 اینچ) فی مابین خویش و دیواره لوله سیلندری است، این به ترازو عرض موی انسان است. مرحله بالای پیستون ها را معمولا به سه موقعیت می سازند. طراحی مختص این اتصال، نشتی را به حداقل ممکن می رساند. هوا توسط ترکیبی از سوپرشارژر و توربوشارژ اصلی هندسه متغیر به باطن سیلندرها تزریق میشود. درحالیکه پیشرانههای احتراق داخلی متداول قسمتی از انرژی تولیدی خود را صرف پمپاژ ترکیب سوخت و هوا به باطن و تخلیه گازهای خروجی به خارج میکنند.از گزاره مزایای پیشرانه OPE می توان به آلایندگی ناچیز (به لطف سیستم احتراقی GCI) و ساخت سادهتر و ارزانتر پیشرانه نسبت به نمونههای ساده اشاره کرد؛ زیرا سرسیلندر و تیم سوپاپها در همین طرح حذف می شوند و دیگر نیازی به آن ها نیست.حذف سرسیلندر عاملی هست که منجر کاهش مساحت تراز نسبت به حجم پیشرانه و کمتر تلفات حرارتی میشود، در سرانجام انرژی بیشتری از احتراق به انرژی مکانیکی تبدیل می گردد (بازده حرارتی بالا). پیشرانههای دوزمانه تقریبا منقرض شدهاند؛ البته Achates Power از پیشرانه پیستون متقابل دو زمانهای در وانت فورد F-150 به کارگیری کرده هست که علاوه بر عملکرد بیشتر، آلایندگی کمتری دارد. به لحاظ نمیرسد استعمال از طرحهای سابق در دنیای مدرن کنونی خیلی بهصرفه و معقول باشد، ولی کمپانی آمریکایی Achates Power اساسی نسخه بازطراحیشده از جور مفهومی پیشرانه احتراقی این فعالیت را انجام پیستون 7l4 میدهد. در پیشرانه پیستون متقابل مثل مدلهای دیزلی معمولی، هیچگونه شمع و سیستم جرقهزنی وجود ندارد.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort analbetroadYabancı Dizi İzlemobil ödeme bozdurmamecidiyeköy escortsmm panel