کاسپر لی در مرحله در Girlguiding انگلستان فرفره بزرگ در SSE Arena در اکتبر 7, 2017 در لندن, انگلستان.

جو هیل | Redferns | گتی ایماژ

مقامات بهداشت بارها و بارها تاکید کرد که millennials کلید توقف گسترش coronavirus. به همین دلیل یکی لس آنجلس بر اساس تاثیر گذار آژانس بازاریابی به نام Xomad است که تلاش برای استفاده از رسانه های اجتماعی اثرگذارندهها برای رسیدن به millennials.

Xomad به طور معمول با استفاده از فن آوری اختصاصی برای جفت اثرگذارندهها با مارک های که می خواهید برای شروع مبارزات به درایو نامزدی و خرید. اما این روزها با جهانی coronavirus موارد شکوه 1.3 میلیون نفر آلوده به این شرکت تمرکز تغییر از کمک های تجاری به گسترش این کلمه در مورد جهانی همه گیر.

اجتماعی رهبر شورای

زمانی که Xomad مدیر عامل شرکت راب پری رفت و در یک سفر کسب و کار به بنگلادش این ژانویه گذشته او امیدوار به ایجاد یک رسانه های اجتماعی و تاثیر گذار در همکاری با دولت های محلی.

پری تن به تن بنگلادش فناوری اطلاعات و ارتباطات بخش برای ایجاد یک شورا از 500 اثرگذارندهها. این گروه را مقابله با طیف وسیعی از طرح های در سراسر بهداشت و درمان آموزش و پرورش فناوری و محیط زیست است. اما او انتظار ندارد مذاکرات خود را شامل COVID-19 یک منطقه دولت می خواست به تمرکز بر روی در حال حاضر.

با هم Xomad و دولت با همکاری تاثیرگذاران محلی برای ایجاد اجتماعی رهبر شورای. آن رفت و زندگی در اوایل مارس با 200 اثرگذارندهها. وجود دارد در حال حاضر برنامه ای برای افزایش شورا به 5000 عضو دارد.

“نقش اصلی این شورا در مورد این بیماری همه گیر است که در خدمت به عنوان یک جریان کانال برای دولت به موضوع اطلاعات حیاتی است که باید منتشر و اثرگذارندهها به نگه داشتن دولت در مورد نگرانی سوء تفاهم و یا خبر جعلی گردش در مکان های” پری گفت: CNBC.

مشارکت قصد دارد برای استفاده از تاثیرگذاران که بین 5000 تا 250,000 پیروان به “بالا بردن صدای خود و استفاده از نفوذ خود برای گسترش آگاهی برای کمک به صاف منحنی COVID-19 ویروس.” ترویج اجتماعی فاصله یکی از راه های بسیاری از کشورها از جمله آمریکا در حال تلاش برای صاف منحنی.

چرا بنگلادش وجود دارد ؟

حدود 54 درصد از این جمعیت در بنگلادش است که در زیر سن 34. به همین دلیل پری و دولت دیدن این شورا به عنوان یک فرصت برای کمک به.

“پس از بنگلادش نسبتا جدید در کشور برای گذار یا کلمه از دهان مبارزات آن را نشان می دهد که چه چیزی ممکن است که بهترین شیوه مستقر هستند از همان آغاز” پری گفت و اشاره کرد که اثرگذارندهها تولید شده اند نامزدی که نزدیک به سه برابر بیشتر از آنچه که اکثر مبارزات در غرب ببینید.

Zunaid احمد Palak محترم امور خارجه وزیر بنگلادش فناوری اطلاعات و ارتباطات بخش گفت: CNBC تا به حال در رسیدن جوانان بنگلادش با استفاده از رسانه های سنتی. که در آن رهبر اجتماعی شورای کمک می کند.

“ما به طور موثر می تواند دسترسی و تعامل با نسل جوان با حرکت ارتباطی به کانال های آنها در حال حاضر استفاده و اعتماد: رسانه های اجتماعی اثرگذارندهها” وزیر Palak گفت CNBC. “ضربه زدن به صدها یا هزاران کوچکتر اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی است که فوق العاده سریع راه برای گسترش پیام ما می خواهیم به دانستن در مورد و پاسخ به,” او گفت:.

مردم با کمتر از 100 ، 000 پیروان بهترین کار

Xomad مدل کسب و کار با تمرکز بر نانو و میکرو اثرگذارندهها و یا کسانی که با کمتر از 100 ، 000 پیروان.

پری گفت: آنها “خام واقعی و سردتر از جلا استخدام اسلحه و یا مشاهیر— با relatable زندگی بیشتر رابطه مستقیم با پیروان خود را و بهتر است در تماس با مصرف کننده پالس و ذهنیت است.” آنها همچنین تمایل به رابطه نزدیک خود را با پیروان و بهتر است سطح تعامل پری توضیح داد.

“هدف این است که برای کمک به صاف منحنی رمان Coronavirus و صرفه جویی در زندگی” وزیر Palak گفت. “Xomad خواهد اطمینان حاصل شود اثرگذارندهها تنها گسترش واقعی, مطالب و ارسال خواهد شد به روز رسانی برای کمک به اثرگذارندهها ماندن تا به روز با بهترین شیوه برای به اشتراک گذاشتن با پیروان خود را,” او گفت:.

پس از راه اندازی گذار در بنگلادش در حال حاضر رسیده نزدیک به 7 میلیون نفر با بیش از 15 میلیون در سراسر Instagram و Facebook. کمپین رسیده است و مردم در بیش از 300 شهرستانها و شهرهای سراسر کشور است.

تلاش های مشابه در سراسر ایالات متحده

Xomad تصمیم گرفته است برای شروع یک کمپین مشابه در آن ایالت کالیفرنیا است.

این شرکت در حال کار با تاثیرگذاران در اطراف لس آنجلس به گسترش پیام های مثبت از اتصال. اولین کمپین رفت و زنده در هفته گذشته و Xomad پرداخت صدها نفر از تاثیرگذاران به پست. آن را در حال حاضر در مذاکرات با دیگر شهرستانها از جمله passaic; وست پالم بیچ FL; و Fayetteville, NC, بیش از حد.

دیگر تاثیر گذار در بازاریابی سازمان ها در ایالات متحده در حال تغییر تمرکز خود را به کروناویروس مربوط به مبارزات انتخاباتی. شهر نیویورک-بر اساس آشکار است.ly ماه گذشته راه اندازی یک برنامه به نام #ObviouslyForGood در Instagram.

اگر چه آن را رسمی مشارکت در این کمپین تاکید های واقعی اطلاعات از سازمان بهداشت جهانی است. اثرگذارندهها در حال ارسال و ویرایش گرافیک های سفارشی خود را به داستان و لینک دادن به غیر انتفاعی سایت های که در آن آنها را تشویق پیروان به کمک های مالی به جهان مرکزی, آشپزخانه, تغذیه امریکا و صلیب سرخ آمریکا.

“ما شنیده ایم از بسیاری از تاثیرگذاران و مارک های که آنها می خواستند به استفاده از نفوذ خود برای کمک به, و ما دیده ایم خیلی اطلاعات غلط و سوء تفاهم در مورد این ویروس بیش از چند ماه گذشته که ما تصمیم گرفتیم اولین گام خوب بود به قطع از طریق تمام پیام های مخلوط و ارائه یک منبع قطعی از اطلاعات-سازمان بهداشت جهانی” آشکار است.ly مدیر عامل شرکت مای Karwowski گفت CNBC.

این شرکت می گوید شده است وجود دارد پاسخ مثبت از آن جامعه با نزدیک به 300 از آن اثرگذارندهها شرکت در مبارزات انتخاباتی و رسیدن به نزدیک به 2 میلیون نفر است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de